tisdag 7 juli 2009

Twilight - Om jag kunde drömma

Om jag kunde drömma (Twilight) är bestsellern och ungdomsromanen från 2006 av den amerikanska författaren Stephenie Meyer. I serien finns tre uppföljare, När jag hör din röst (New Moon), Ljudet av ditt hjärta (Eclipse) och den senaste delen ur Bellas synvinkel, Så länge vi båda andas (Breaking Dawn). (taget från wikipedia)
Har läst hela denna serien i vanlig bokform och jag tyckte att dem var riktigt bra. Jag läser gärna bra böcker fler än en gång, så när jag stod där i affären för att välja en bok för min bilresa kändes detta som ett bra val nu när jag skulle ge ljudböcker en ny chans.
Eftersom jag även sett filmen tyckte jag från början det var lite konstigt att höra alla röster genom uppläsarens röst,Mirja Turestedt, men allt eftersom jag lyssnade på boken kände jag att hon verkligen passar för att dessa böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar