torsdag 9 juli 2009

Transformers - Revenge of the Fallen


I onsdags (8/7) var jag och tittade på den senaste Transformers filmen. Har sedan tidigare den första transformers filmen i min samling och jag tycker att den är riktigt bra. Gillar hur de har fått den att funka så bra från de tecknade serierna man såg som liten. Det är riktigt snyggt gjort när de förvandlas från bilar och flygplan till stora robotar.
Så eftersom jag gillade den första så mycket hade jag lite förhoppningar på att denna skulle vara minst lika bra. Det var den helt klart och till med lite bättre. Samma härliga personligheter som i första filmen, men med ett tillägg på två tvillingar som framkallade en hel del skratt. Helt klart kommer även denna filmen att få en plats hemma hos mig när den kommer ut på dvd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar