lördag 11 juli 2009

TV-bänk

Jag har börjat fundera på att byta ut min tv-bänk. Detta för att matcha in den mer med de andra nya möblerna jag har tänkt köpa till mitt vardagsrum, men också för att min lillebror väldigt gärna skulle vilja ha med sig den jag har till sin nya lägenhet. Så det känns ju som två bra anledningar till att byta till en ny. Kollat runt en massa på internet, men inte hittat den där jag vill ha än. Tänkt iaf att jag vill ha den svart och med bra utrymmen så att det går att få in det man behöver till hemmabiosystemet i den. Blir nog en ps2 istället för en ny dvd och den kan ju fint stå bredvid tvn på bänken. Så ska man ha en ny lika hög eller ska man kanske ha en lite lägre. Ska jag ha ett helt möbelsystem från IKEA som är riktigt snyggt i butiken iaf. Ja det är inte det lättaste det här heller. Förslag och ideér tas mer än gärna emot :) Så kom med dem!!

Än så länge har jag kollat in dessa och fastnat lite för dessa två: Bestå och Bestå (ja de har ju samma namn)

1 kommentar:

  1. Tycker du lätt ska satsa på IKEAs bestå/framstå förvaringsmöbel. går att kombinera i en mängd olika varianter.
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/categories/departments/living_room/11794/

    får se om jag tar med din tv-bänk. maria har ju en också =)

    SvaraRadera